No milk today.

Jag har tappat lusten att blogga. Det verkar som om svenskar bara vill läsa modebloggar, och andra oerhört ointressanta bloggar. Och inte min... Tack, Sverige, för att ni än en gång lyckats!

Idag läste jag något intelligent som Alex Schulman skrivit, det var första gången. Han skrev något i stil med att Blondinbella borde skärpa sig, och att alla unga som var med i MUF är läskiga. Sant, Alex, du lyckades för en gångs skull!


Jag hatar er: Modebloggare, modeslavar och dumjävlar. Tack, för mig.

Kommentarer
Postat av: Sara Nordén

jag håller med dig.

2008-04-28 @ 23:09:00
URL: http://lookwhathappened.blogg.se
Postat av: Marii Marii

Hehehe då måste jag ju bara erkänna att jag älskar modebloggar hehe:p och STOLT över att älska de och jag tycker att de finns typ hur många som hellst som du som hatar de så jag känner mig ganska udda:D
Puss och kram och hoppas tycker om mig ändå för den lilla "modebloggs läsaren" jag är

2008-05-02 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0