Men älskling, vi ska alla en gång dö.

Det är jobbigt att skriva blogg. Det är även jobbigt att ha en sticka i foten, vilket jag hade nyss. Fick ut den jäveln, men ont gör det fortfarande. Borde skaffa jordgolv istället för den här plank-skiten. Första gången en sticka gjort så ont, faktiskt. Kanske någon förgiftat den? En av oss skulle ju dö ung, som Ola Salo brukar säga, och jag antar att det är jag...Nu. På grund av en fettosticka. Äsch, när jag dör ska jag dö med stil. Så den här stickan ska inte få mig att trilla av pinnen, få hjulet att sluta snurra eller, helt enkelt, få mig att dö.

Pratade med Häggbom om vilket det bästa sättet att dö på var. Vi kom fram till att det antagligen är sprit + piller. Men det är ju inte direkt ett stilfullt sätt att dö på, så jag måste komma på något annat. Innan jag blir för gammal, hehe.

Som rubriken lyder, vi ska alla dö. Men jag ska banne mig dö stilfullt.

Kommentarer
Postat av: släggan

men det var ju länge sedan vi pratade om det, hur kan du komma ihåg det?

kanske lite mer stilfullt att.. hoppa från en bro med pianotrådar runt fötterna + händerna?

eller hoppa i ett syrabad.

2008-06-20 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0