tjädrar. fy fasen.

Jag hatar tjädrar. Om jag skulle skriva en hatlista så skulle jag sätta tjädrar längst upp. Fy fan. När jag skapar ett fjärde rike (noter när, inte om) så ska det vara tjäderfritt. Ska gasa ihjäl de jävlarna.


1.Tjädrar
Dumma, äckliga, fula och äckliga... Och fula. Är nästa en meter höga (tyo 86 cm) och kan bli spelgalna. För er olästa som inte vet vad det är så betyder det att de blir crazy, typ carola-crazy. Då biter de fast i människors ben. Ibland träffas de nästan 20 stycken och sjunger tillsammans. Serri, 20 stycken! Marken är säkert helt svart då. Mormor säger att människor brukar samlas och se på... Dumjävlar.

För att väga upp smärtan i den där texten så kan jag ju skiva en positiv lista. Mmmh, positiva listor.

10. Albin, är nog världens bästa bror. Är nästan två meter lång (typ 190 eller ngt) och kan inte bli spelgalen.

Kommentarer
Postat av: L

Hahaa :D vadroligduär! Men du bara MÅSTE hålla med mig i att svalor är hundra (miljoner) gånger värre!? That's your hatobjekt nr ett i djurvärlden! Åtminstone mitt... ;)
Frstn: vad hände m resedagboken!??

2008-06-05 @ 17:08:45
Postat av: släggan

1. fjärilar
och inget annat!

2008-06-05 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0