Hej dagboken. höhö.

Idag gjorde jag matte nationella (som jag egentligen skulle gjort då jag var sjuk, för rålänge sen!) och det gick inte alls bra. Jag satt och skrev lika frenetiskt som Tage brukar göra (stiften flög av osv.) i ungefär 45 minuter. Sen var det en kvart kvar, och jag insåg varför det inte verkade rimligt det jag skrivit: På varje uppgift hade jag gjort sista uträkningen fel. Så, med en kvart på mig, så suddade jag ut allt och skrev nya svar... Det gick ju inte direkt bra, kan jag lova!

Jag hann preciiis klart med Winners & Losers idag, skrev exakt fyra sidor och gjorde en väldigt vacker framsida. Skulle gissa på ett G+ (....max...) med tanke på den vikarie vi har nu. Inte nice.

Nu gör jag engelska. Det är Tarantino för hela slanten, inte mig emot dock. Visste ni förresten att han har fotfetisch? Men snart är det slut på det roliga, måste plugga fysik som sate (men vad är meningen, man får ju ändå bara G...).

Började förresten på min väggmålning idag. Hann dock bara skissa namnet och skriva EM. Men det ser bra ut  - än så länge.

Hare gött, hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det ser skit bra ut :) Alltså det du håller på måla ;)

2008-05-08 @ 20:02:01
URL: http://eeliinnx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0