jag vet att ni har saknat mig.

Jag har iallafall varit i stugan och skaffat mig en schysst solbränna (ser iaf hudfärgad ut nu, istället för likblek)... Sanningen och säga så somnade jag utomhus och solbrände mig, såg ut som en misslyckad brat i flera dagar MEN nu börjar jag iallafall se ut som en människa... Dock inte som mig själv, men det får duga.

Under min tid i fjället så hände det några udda saker:
1. Morfar nekade att han var moderat, och det har minsann aldrig hänt förr. Jag drog lite på smilbanden och skrattade för mig själv. In yah face, det kanske var första maj som smittade av sig.
2. En liten gullig tant undrade om jag var modell och hon var inte ens ironisk. Som tur var hann jag kväva skrattet och mumlade "Nerå." Och då undrade hon "om jag iallafall inte var mannekäng, med så fin och slank kropp?". Tittade konstigt på henne innan jag gick iväg. Jag tror att hon var lite ironisk iallafall.
3. Lurade Mackan att jag varit med skogisen. Haha, vår käre vän.

Hare gött, hej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah, du är lurarN#1.

2008-05-03 @ 22:46:08
URL: http://eeliinnx.blogg.se
Postat av: Marii

Emma is the next Fredrika (skogs) Top Modell:P

2008-05-04 @ 00:55:55
Postat av: Häggbom

"mannekäng"
ÅH VAD JAG HATAR DET ORDET =(
(www.pressurized.blogg.se om jag minns rätt... typ.. check it man)

2008-05-05 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0