Känn ingen sorg för mig gbg!

Var i gbg med klassen (därav min oaktivitet i bloggen, det finns alltid en anledning - men den som väntar på ngt gott har troligen väntat i onödan), från Torsdag till Måndag. Oh yes. Och nu tänkte jag dra en rövare och göra en såndär sjukt tråkig resedagbok, med alla dagar, istället för att sammanfatta allt kort. Men det kommer förmodligen äga ändå, och inte alls vara lika tråkigt som man tror. Förmodligen.

Torsdag 22/5
Okej, vaknade extremt tidigt (farväl sovmorgon!)... Klev upp vid 6 för att duscha, eftersom vi skulle vara på skolan halv åtta. Jag inser att det kan låta för tidigt, att kliva upp 1 ½ halv timme innan - men då har du inte sett hur låångsamt mitt hår torkar. Iallafall så ska vi inte gå in på  detaljer (eller snarare: jag ska inte gå in på detaljer)... Kom iallafall dit, till skolan dårå, några minuter för sent men vi fick iallafall åka med den snabbaste bilen. Tror jag. Det var första gången jag flög, någonsin (skandal!) och mackorna var goda. Vi kom fram till götet vid... ett, två nånting. Kvart över två tror jag vi checkade in. StrömbergDanielssonSjöblom i 445. Väldigt djupt och poetiskt. Sen gick vi till Nordstan, Europas största shoppingcenter (my ass!) och var där för länge. Jag köpte en snygg väska och sedan var det tydligen dags för mat. Först gick vi ungefär en km fel, och insåg att restaurangen låg exakt vid Nordstansöppning. Fint! Maten var äcklig, men jag åt mest. JAG VANN! På kvällen bowlade vi, jag kom tvåa sen sist. Men det var enbart för att jag blev störd av de råsnygga spelarna bredvid. Mmmh, Tom Delonge-lookalike!

Äsch, serri, jag orkar inte dra de andra dagarna. I'll tell yah later!

Hare gött, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0