Så hej, jag hare okej.

Lärarnas planering är ju helt upfuckad! Förra veckan var det fysik prov och typ 10 (om inte mer) timmars arbete med Winners & Losers... Nu ska vi ha en byadag sista dagen i maj, där jag och Oskar ska ha en guidad tur (lol på den!) - enda haken är att vi liksom har 2 veckor på oss (med 2 timmar varje vecka = 4 timmar) att lära oss allt om 15 hus, möbler, ägare och...ja, allt. Vi ska dessutom vara beredda att berätta för världen om det. MY ASS! Dessutom ville nog lärarna pusha oss liite hårdare, genom att ta bort en svenska halvtimme (som vi egentligen skulle ha om byadagen på, dårå) och ha ordklasser istället. Sen, tre dagar efter byadagen, ska vi ha ett prov om det. Tack!

Nu fokuserar jag på mitt engelska spec, som just nu innehåller omkring 10 sidor om Tarantino... Mhh, got to gillar the movie killar! Sjukt bäst, men sjukt mycket arbete med det. Ska hinna framsidan också. Det är alltså engelskan, som vi också har 4 timmar på oss i veckan (2 kvar...) att göra och det ska lämnas in på fredag. Sen har vi ju, såklart, biologi specet också. Där skriver jag om bebisar, och första frågan - av 6 - har tagit 7 handskrivna sidor. Och jag är lååångt ifrån klar. Det här ska lämnas in innan vi åker till Götet, det gör vi nästa Torsdag, men faktadelen (Det vill säga allt utom innehållsförteckning, slutord, källor och framsida) ska helst in i morgon. Hell no! Jag har dels inte med mig arbetet hit (är hos pappa at this moment, ska sova här) och dels så är det omöjligt att hinna klart. Jag har ju för helvete knappt gjort en 1/6 av faktan. Slutordet vill jag inte ens tänka på, inte heller att jag måste skriva ner allt på datorn heller.

Sen har vi ju vår (o)kära vikarie, som ska ge oss ett prov på fredag. I religion, på omkring 30 sidor i boken + ett fyrasidigt häfte med frågor + två häften med faktaord...

Go kill myself, jatack. Älskar er planering, verkligen! (och schysst, Agneta, att dissa oss en månad till. Saknarej lite, men... Ja, schysst.)

Hare gött, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0