Snabba cash... Johnny Cash?

Ska göra snabba cash imorgon, eller egentligen inte snabba. Bara cash alltså. Ska räfsa... Så det är engentligen långsamma cash. Men vem bryr sig? Cash som cash, liksom...

Målade klart mitt namn idag, det dög iaf. Gjorde även ett fysik prov och fick beröm på gympan. Det är serri första gången det har hänt på typ 5 år. Tack, Ingela. Jag hoppas att det är hon som sätter gympabetygen och inte Jerker. Då blir det iaf skapligt rättvist. 

Hela veckan har jag jobbat sate med Winners & Losers (i geografi dårå...) så jag hoppas att det gick bra. Eller hyfsat bra. G+ skulle jag gissa på.

Nu ska jag iallafall sova och drömma. Insåg idag hur sjukt snygg Owen Wilson egentligen är. mmh! Och han från King Kong (men det visste jag ju redan innan), Adrien Brody heter han - ifall ni vill googla! Han har brytit näsan 3 ggr, om jag inte minns fel. Cooling!

Hare gött, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0